Το 2ο Συνέδριο του Συλλόγου πραγματοποιήθηκε στο ΤΕΙ Λαμίας τον Απρίλιο 2007, με θέμα τη διδασκαλία σε αρχάριους μικρούς μαθητές.
Περιλάμβανε 4 Plenary sessions:
Adult Beginner Classes – Myths & Realities Μ. Κωνσταντινίδη,
Teaching Beginners : perspectives on the interaction of oral and literacy inputs
Bob Obee,
Starting Out Right, Suzanne Antonaros,
«Διαφορετικός τρόπος μάθησης, διαφορετικός τρόπος διδασκαλίας -Εναλλακτικές στρατηγικές διδασκαλίας της Αγγλικής γλώσσας σε μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία»
Ευτυχία Παπαχρίστου,
Εκτός από τα Plenary Sessions το πρόγραμμα περιλάμβανε 6 workshops
Dealing with Literacy in Young Learners & Adults – Similarities & Differences Μ. Κωνσταντινίδη
Games in a Foreign Language Classroom. Θεοδώρα Παπαδοπούλου
Einsatz von Liedern im Fremdsprachenunterricht. Αλέξανδρος Γούλας
Learning styles at first steps…”How to make a more creative and motivating classroom through the use of multi-sensory activities catering for all tastes…” Ιωάννα Παπαρίδη
Όχι πόσο έξυπνος είσαι αλλά που είσαι έξυπνος. Γιώργος Χριστοδουλίδης
Homo Ludens: Do adults like to play? Suzanne Antonaros,
Φωτογραφίες από το 2ο Συνέδριο